nieuwsbrieven anno 2020 - de zin en onzin van de nieuwsbrief

De zin en onzin van nieuwsbrieven anno 2020

In de vorige podcast hadden Erno Hannink en Jacarrino Dost (Advertising Heroes) en ik het over de zin en onzin van de blog anno nu. Deze keer bespreken we de zin en onzin van nieuwsbrieven anno 2020. Zelf heb ik een gekke relatie met het fenomeen nieuwsbrief. Ik heb een strategie, maar volg deze eigenlijk te losjes. Dat, terwijl ik met alle andere middelen juist wel mijn strategie volg. En die bijstel als hij niet werkt. Bij mijn nieuwsbrief ben ik vrijblijvender. Deze podcast met de heren gaf mij nieuw inzicht.

Jacarrino heeft mij gemotiveerd om toch mijn strategie weer te volgen in mijn nieuwsbrieven. En Erno zette mij aan het denken wat betreft de nieuwsbrief naar mijn klanten. Eventueel in papieren vorm.

Wat werkt nog anno 2020?
Welke programma’s gebruiken wij voor onze nieuwsbrief?
Wie is onze doelgroep en wat delen we?
Welke resultaten boeken wij? Waar zit de winst?
Wie zou absoluut een nieuwsbrief moeten hebben?
En voor welke type business is de nieuwsbrief simpelweg niet interessant?

In deze video/podcast hoor je over onze inzichten in de nieuwsbrief anno 2020.
We geven je inspiratie, waarmee jij in jouw nieuwsbrief aan de slag kunt. Ik ook, want ik ga de teugels bij mijzelf ook weer aantrekken om nóg relevanter te zijn.

Bekijk of beluister de video-opname en podcast hieronder.

 

Aanvullende en resumerende tips voor je nieuwsbrief

  • Wil je een relevante nieuwsbrief? Een die populair is bij je lezers? Zorg dan eerst voor een kei van een blog, zodat je meer te melden hebt dan nieuwtjes uit je bedrijf en mooie promotieacties
  • Houd contact met je lezers. Stel ze af en toe een vraag, zorg dat je af en toe interactie hebt. Zo weet je waar ze tegenaan lopen
  • Stuur je nieuwsbrief alleen als je iets interessants te melden hebt. Interessant voor je lezers welteverstaan
  • Zorg voor een groeiende e-maillijst
  • bij voorbeeld door een gratis weggever.

En wil jij leren bloggen? Een groeiend lezerspubliek, bereik en vindbaarheid? Naam maken als expert in jouw vakgebied? En zo de beste klanten aantrekken? Meld je dan aan voor de nu nog superbetaalbare online training Klanten Werven met je Blog.

ik wil klanten trekken met mijn blog

 


Meer inspiratie voor het vooruithelpen van jouw business?

Wat doet contentmarketing met je business?
Glasheldere communicatie in 4 stappen, ook nu je veelal online communiceert
3 redenen en 26 manieren om oude content nieuw leven in te blazen
Een blog die klanten trekt? Ja, natuurlijk!
Zo maak je een bestseller van je homepage

Blog & contentmarketing


Esther van Vondel

Esther van Vondel

VERKOPEN BEGINT BIJ JE BOODSCHAP, OMGEZET IN WOORDEN. EN ACTIE OM DIE BOODSCHAP ONDER DE AANDACHT TE BRENGEN BIJ DE JUISTE MENSEN Neem contact op via 06 54 94 39 62 of info@vanvondeltxt.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Telefoonnummer

06 - 54 94 39 62

Postadres

Tulpenstraat 105
7004 DH  Doetinchem

esther@vanvondeltxt.nl

KvK nr. 56469128
btw-nummer NL193104271B01

Algemene Voorwaarden tekst- en contentmarketingbureau Van Vondel txt 

Volg Van Vondel txt op:


Deze website maakt gebruik van cookies, enkel om algemene, niet-persoonsgebonden statistieken bij te houden. Bekijk ook de privacyverklaring.

Gastblogger op:

Frankwatching