Tekst-&-marketing-uitbesteden

Tekst Gericht is Klant Geraakt

Winstgevend leren bloggen

Je hebt je blog geplaatst. Eindelijk, want het koste weer te veel tijd. Je hoopte dat het nu wel gemakkelijker zou gaan, maar na maanden voelt bloggen nog steeds als een opgave.
En nu maar afwachten of deze wel wat oplevert. Tot nu toe trekt hij weinig aandacht, laat staan klanten. Of samenwerkende partners. Of…
Je vraagt je af of jij je kostbare tijd niet beter anders besteedt. En wat je moet doen voor een winstgevende blog. Want iemand vertelde je: ‘De aanhouder wint.’ Dus jij houdt vol. Alleen… hoe lang nog?

Mijn complimenten! Zoveel anderen haakten allang af, zonder te zoeken naar een oplossing. En dus zonder te ervaren dát het anders kan. Jij houdt vol en gaat voor de winst. Top!

En natuurlijk ben jij liever bezig met fijne klanten dan met bloggen. Dat is ook precies, wat jouw blog doet na deze blogtraining.

‘Huh? Bloggen kost toch tijd? Hoe kan ik dan méér bezig zijn met mijn klanten?’

Ik lijk mijzelf tegen te spreken, he. Denk hier eens over na: de meest succesvolle, drukbezette ondernemers bloggen praktisch allemaal. Waarom? Omdat het werkt. En ook jij kunt jezelf en je bedrijf bloggen naar vrijheid en succes. Ongeacht hoe deze er voor jou uitzien.

 

‘Ik ken de frustratie zo goed: ‘Leuk gesteld, die lange adem, maar hoe lang moet ik nog doorgaan voor ik succes heb met bloggen?’ De keren dat ik de handdoek in de ring wilde gooien in het begin, kon ik niet meer tellen. Ik zette door, kreeg winstgevend bloggen onder de knie en trek nu meer dan de helft van mijn klanten via mijn blog. Een uitgever vond mijn blog, abonneerde zich op de nieuwsbrief en vroeg mij na een tijdje een boek te schrijven over contentmarketing met de blog in de hoofdrol. In hetzelfde jaar werd ik auteur bij Frankwatching. Wat ik met vallen opstaan in 10 jaren leerde, leer jij in 3 maanden tijdens deze blogtraining.
‘Wat? 3 maanden? Kan dat?’
Ja, hoor. Juist omdat het eenvoudiger is dan jij nu ervaart. Je moet alleen weten hoe… Ik zie het bij bijna elke klant die ik help met de blog: de omzet verdubbelt, de naamsbekendheid groeit, missies en innovatieve oplossingen vallen op bij partijen die echt wat kunnen betekenen.’

Esther van Vondel

 

Kun jij de beste klanten aantrekken met je blog? Jazeker.
Ook als je een missie hebt? Of een bijzonder initiatief? En winst niet de eerste prioriteit heeft, maar wel belangrijk is? Ja, juist dan!

Tenzij jij bang bent om boven het maaiveld uit te steken, lukt het jou ook.

Ik leg het je uit.

Jij wilt de beste klanten trekken

En samenwerkende partijen. Of zelfs financierders. Of hartveroverende aanhangers, die je missie verspreiden en meedoen.

Je blog geeft jou een stem, die verder reikt dan je marketing. Een uitstekend geschreven verkopende tekst alleen gaat tegenwoordig vaak niet ver genoeg. Mensen willen niet gestoord worden met de zoveelste reclameboodschap. Wel worden ze graag geïnformeerd. En geïnspireerd. En een stap verder geholpen, voordat ze investeren moeten. Ze willen proeven, ruiken, voelen aan jou en je hulp. Ze willen eerst zeker zijn van hun zaak. En met zuivere marketing informeer en inspireer je minder dan met kennis delen. Of kun jij in je promotie laten zien welke kennis en kunde jij allemaal in huis hebt? Je missie en visie verspreiden? Voorbeelden geven van je aanpak en zo tonen hoe en waarom het werkt?

 

“Esther is een prettige trainer en ze geeft uitgebreid feedback. Voor mij is deze training zakelijk gezien life changing geweest. Van Vondel txt is een aanrader, zeker als het gaat om winstgevend schrijven op internet.” 

R. van de Sande, Quotes and Questions

 

De beste klanten, partners en aanhang trekken lukt met een groeiend bereik

Hoe meer zielen, hoe groter je naamsbekendheid.

En het bereik van je blog blijft nu achter. Eigenlijk weet je niet goed hoe jij de juiste mensen bereikt. Gedrag verandert bovendien en social media wijzigen hun regels. Deze halen je bereik nog verder onderuit.

Ja, ook mij frustreert het als dat gebeurt. Waarom wordt het me zo moeilijk gemaakt om mijn bedrijf gezond te houden en zoveel mogelijk mensen te helpen? denk ik dan. Ik deal ermee. Ik moet. Het is bovendien mijn vak op de hoogte te blijven van de veranderingen. En van wat wel werkt. Ik test, meet de resultaten en breng de best practices graag over aan anderen.

Tijdens deze blogtraining help ik je jouw netwerk uit te breiden met waardevolle contacten, offline en online. En je bereik te vergroten tot ver buiten je eigen netwerk. En gericht te schieten door de behoefte van deze mensen te achterhalen en hierop in te spelen met je blog.

Je leert bovendien hoe jij contact krijgt en houdt met potentiële klanten en andere partijen, die je bedrijf en/of missie vooruit helpen.

En die veranderende regels van social media? Daarvan houd ik je op de hoogte. Ja, ook nadat je dit traject afsluit.

Er was eens...

blogtraining - winstgevend bloggen'Ik was redelijk succesvol met mijn eigen blog toen ik tegen een serieus fysiek probleem aanliep. Destijds werkte ik 80 uren per week en ik moest terug naar minder dan de helft van de artsen. Dat mijn omzet jaarlijks verdubbelde was dus leuk, maar dat kwam voornamelijk door hard werken. En dat hield ik niet langer vol. Ik wilde niet aan omzet inleveren en dus was het zaak om slimmer te gaan werken. En te bloggen. Tenslotte haalde ik via mijn blog al meer dan 50% van mijn omzet binnen destijds. In de loop der jaren ontwikkelde en verfijnde ik een systeem voor de blog, die ik steeds in mijn business test en vervolgens met uitstekende resultaten inzet voor mijn klanten. Hij is eenvoudig en voor iedereen te doen.

Het systeem stel ik steeds bij, zodat ook jij succes en vrijheid ervaart. Immers, hoe gaaf is het als jij bij mensen aan tafel komt, die jouw initiatief verder helpen? Als je elke ochtend binnenstapt in een bruisend kantoor, waar mensen vrolijk bezig zijn met prachtige concepten voor hun opdrachtgevers? Of jouw mensen op de werkvloer en de leverancier meedenken over een nieuwe innovatie?
En hoe voelt het, als dat ene project, dat jij altijd al van de grond wilde krijgen, nu wél lukt?
Je nu wél genoeg aanhang hebt en dat bijzondere event door kan gaan? En jij eindelijk dat ene doel bereikt?
Dáár doe ik het voor! En dát is dan ook het doel van deze blogtraining'


Esther van Vondel, trainer en begeleider

Succes en vrijheid lukt met een vindbare blog

Wat zou het toch fantastisch zijn, dat je blog als vanzelf lezers trekt! En potentiële klanten en...

Google is de grootste bibliotheek ter wereld. En heeft de meeste leden. Hij is bovendien gratis te raadplegen én vanaf elk apparaat te raadplegen. Mooier kan bijna niet… als jouw blog in Googles top 10 staat tenminste.

Jij leert gebruik te maken van Google en je vindbaarheid te vergroten. Staat jouw blog op de eerste pagina van de zoekresultaten en is de boodschap aantrekkelijk genoeg om door te klikken, dan heb je de helft gewonnen.
Nee, op de eerste pagina in Google, dat lukt niet altijd. Maar elke blog die er wel staat genereert een hefboomeffect. Eenmaal op je website nodig je ze uit om meer te doen. In deze blogtraining leer je hoe.

ik doe mee

 

"Esther is autoriteit op het gebied van contentmarketing. Door haar adviezen en omdenkstrategieën zet ze je aan het denken. Je vindt zelf de antwoorden en bent supergemotiveerd om alles eruit te halen wat er in zit. En dat is precies wat mij gebeurt. Ik trek high-endklanten nu." 

Cinda Raaphorst, vrouwenbusinesscoach

 

Een blog schrijven, die smaakt naar meer

Legt elke andere blogtraining de nadruk op schrijftechnieken?

Ik niet.

Je hoeft namelijk niet uitstekend te kunnen schrijven om een blog te maken, die aantrekkelijk is. Inspirerend. En die motiveert om actie te ondernemen en vooral niet langer te wachten. Want zeg nou zelf: ja, een goed geschreven blog staat professioneel. Maar de blog die het meest inspireert, vertelt de meest resonerende boodschap. Ook al is de tekst soms wat krom.

De vaardigheden die je wel nodig hebt zijn kennis overdragen en verhalen vertellen. Deze twee zorgen dat mensen zichzelf herkennen. Zij voelen de erkenning die ze zoeken en identificeren zich met jou en je bedrijf als merk. Geleerde lessen en verhalen maken indruk en worden onthouden namelijk. Ook staat de boodschapper ervan in het geheugen gegrift.

Ga maar eens bij jezelf na: waarom hing je bij de ene leraar aan zijn lippen en kon je bij de andere niet wachten tot de les voorbij was? Waarom waren je cijfers bij de ene docent prima en moest je bij de volgende docent aan trekken? Ging het om het vak? Of de moeilijkheidsgraad? Soms misschien, maar lang niet altijd. De ene docent bracht de lesstof anders. En dat sloot beter aan bij jouw belevingswereld.

Daarom steek ik het schrijven vooral in op het leren delen van kennis en het vertellen van een goed verhaal. Op jouw manier en met jouw kennis, visie en missie. En ingestoken op wat jouw doelgroep precies zoekt.

Ja, natuurlijk breng ik je ook schrijfvaardigheden bij. Jij wilt immers wel professioneel voor de dag komen én verkopen en dat snap ik. Schrijfvaardigheden komen dus wel degelijk aan bod.

In dit traject komen mijn 3 vakgebieden bij elkaar: die van copywriter, blogger/content creator en marketeer. En die combinatie geeft jou een voorsprong, omdat je naast een beregoed artikel ook insteekt op werving, zonder dat dat zichtbaar is.

Content slimmer creeëren en inzetten?

Deze blogtraining is actief en praktijkgericht

Aan mijn lippen hangen is leuk, maar na een tijdje krijg ik daar een zere mond van. Ik luister niet zo graag lange tijd naar mijn eigen stem en ben meer van de praktijk. Liever dan zeggen hoe het moet laat ik jou vanaf het begin voelen hoe eenvoudig en effectief bloggen is.

Daarom ga jij direct aan de slag. Alleen zo ervaar jij in zo kort mogelijke tijd hoe het werkt. En pluk jij de vruchten van je inspanningen.

Ik zie het liefst deelnemers, bij wie het zelfvertrouwen en enthousiasme groeien tijdens hun traject. Samen ontdekken we wat werkt in jouw vak en bij jouw doelgroep. Elk bedrijf en elke tak van sport is namelijk anders. Ook bloggen kent geen eenheidsworsten. Juist niet zelfs!

Je volgt de blogtraining in 3 dagdelen op locatie en krijgt toegang tot jouw werkmap op het online platform, tjokvol tools, checklists en templates, met aanvullende tips en inspiratie te over! En de oefeningen en opdrachten, waarop je feedback ontvangt van mij. En waar je spart met de andere deelnemers. Daarnaast krijg je 4 een-op-eensessies met mij, waarin we samen je blogsysteem en je blog verder fijn slijpen.

Ook wil ik dat je al tijdens het traject ervaart, dat schrijven je steeds gemakkelijker afgaat. En je probleemloos nieuwe onderwerpen vindt, die aanhaken bij wat je doelgroep zoekt.

En hoe je laaghangend fruit opmerkt en plukt. Ikzelf ving de duidelijke koopsignalen van mensen namelijk niet. Een gemiste kans. Gelukkig vang ik ze nu wel en dat maakt verkopen zoveel gemakkelijker!

En hoe jij je resultaten meet en je strategie bijstelt voor steeds betere prestaties.

 

"Ik heb beide blogtrainingen (voor beginners en gevorderden) van Esther gevolgd. Ze weet precies wat werkt, is helder en praktisch en geeft ook na de training feedback. Ze heeft me echt verder geholpen." 

Gerard Kranendonk, Interphone Systems

 

Een lucratieve bonus bij deze blogtraining: blogverdienmodellen

Oké, de resultaten even samengevat:

  • Je schrijft straks keer op keer een kei van een blog
  • Je netwerk en naamsbekendheid groeien en je bereik breidt zich uit als een olievlek
  • Je ziet dat terug in meer leuke leads, ambassadeurs en zelfs die ene partij, met wie je altijd al eens in gesprek wilde, klopt bij je aan om te kijken of jullie elkaar kunnen versterken.

Prachtig, dat je blog dat allemaal voor elkaar bokst! Eindelijk, verzucht jij.

Ik laat je ook graag zien, hoe jij nog meer bereiken kunt met je blog. Niets is namelijk zo gemakkelijk om te gieten in andere verdienmodellen als jouw blog.

Dus, wat als je het effect van jouw blog verdubbelt? En meer?

Frankwatching

Wanneer en waar is deze blogtraining?

Deze training Winstgevend Bloggen is verdeeld over 3 dagdelen op locatie. Deze vormen het skelet van het traject. Hier krijg je de belangrijkste stappen voor jouw blogsysteem mee, inspireren jullie elkaar, leg jij je strubbelingen en successen voor en mag jij mij het hemd van het lijf vragen.

Startdata* training winstgevend bloggen:

  • 10 december 2019 van 13.00 - 17.00 uur
  • 6 februari 2020 van 09.00 - 13.00 uur
  • 'Ah, ships! Ik en (minimaal) 3 anderen willen deelnemen, maar op bovenstaande data kunnen we niet.'
    Geen probleem! We plannen gewoon een datum waarop jullie wel kunnen.

* De andere 2 dagdelen bepalen we samen tijdens de training.

Elke groep is maximaal 8 mensen groot. Zo krijg jij de aandacht die je verdient.

De staffel van je investering

Voor de training Winstgevend Bloggen is de investering: 

  • 1195 euro als jij je alleen opgeeft
  • 995 euro p.p. als jij je samen met 1 andere opgeeft
  • 825 euro p.p. als jij je samen met 2 anderen opgeeft
  • 775 euro p.p. als jij je samen met 3 anderen opgeeft
  • 695 euro p.p. als jij je samen met 4 anderen opgeeft
  • 625 euro p.p. als jij je samen met 5 anderen opgeeft.

Deze investering is exclusief 21% btw, inclusief:

  • de 3 dagdelen op locatie
  • 4 een-op-eensessies van 1 uur met mij via Skype of Whatsapp
  • onbeperkte toegang tot het online platform
  • onbeperkte toegang tot het openbare gedeelte, waar je erop los sparren kunt met je studiegenoten
  • en alle materialen, zoals de werkmap en tools.

Locatie 3 dagdelen blogtraining

Ede. De precieze locatie volgt.

Aanmelden voor de training Winstgevend Bloggen

Dit traject is niet geschikt voor iedereen. Blog jij al een tijdje en ben jij bereid om boven het maaiveld uit te steken? Dan heet ik je van harte welkom bij deze unieke training!

Dus besteed jij liever je tijd aan leuke klanten en wil jij dat je blog eindelijk wat oplevert? 

Waar wacht je dan nog op?

Ik doe mee

 

"Als je écht alle ins en outs over het schrijven van teksten op de meest efficiënte manier wilt leren om nog meer klanten te trekken is Esther van Vondel bij de uitstek de aangewezen persoon om jou dat te leren. Ik had altijd een hekel aan bloggen en schoof dat eindeloos voor mij uit, maar slechts na één workshop van Esther had ik de slag goed te pakken." 

Rob Meijer, directeur Music and Business

Telefoonnummer

06 - 54 94 39 62

Postadres

Tulpenstraat 105
7004 DH  Doetinchem

esther@vanvondeltxt.nl

KvK nr. 56469128
btw-nummer NL193104271B01

Algemene Voorwaarden tekst- en contentmarketingbureau Van Vondel txt 

Volg Van Vondel txt op:


Deze website maakt gebruik van cookies, enkel om algemene, niet-persoonsgebonden statistieken bij te houden. Bekijk ook de privacyverklaring.

Gastblogger op:

Frankwatching