Tekst Gericht is Klant Geraakt
Je hebt je blog geplaatst. Eindelijk, want het koste weer te veel tijd. Je hoopte dat het nu wel gemakkelijker zou gaan, maar na maanden voelt bloggen nog steeds als een opgave.
En nu maar afwachten of deze wel wat oplevert. Tot nu toe trekt hij weinig aandacht, laat staan klanten. Of samenwerkende partners. Of…
Je vraagt je af of jij je kostbare tijd niet beter anders besteedt. En wat je moet doen voor een winstgevende blog. Want iemand vertelde je: ‘De aanhouder wint.’ Dus jij houdt vol. Alleen… hoe lang nog?
Mijn complimenten! Zoveel anderen haakten allang af, zonder te zoeken naar een oplossing. En dus zonder te ervaren dát het anders kan. Jij houdt vol en gaat voor de winst. Anders was je niet hier terechtgekomen, toch?
En natuurlijk ben jij liever bezig met fijne klanten dan met bloggen. Dat is ook precies, wat jouw blog doet na deze blogtraining.
‘Huh? Bloggen kost toch tijd? Hoe kan ik dan méér bezig zijn met mijn klanten?’
Ik lijk mijzelf tegen te spreken, he. Denk hier eens over na: de meest succesvolle, drukbezette ondernemers bloggen praktisch allemaal. Waarom? Omdat het werkt. En ook jij kunt winstgevend bloggen.
‘Ik ken de frustratie zo goed: ‘Hoe lang moet ik nog doorgaan voor ik succes heb met bloggen?’ De keren dat ik de handdoek in de ring wilde gooien, kan ik niet meer tellen. Ik kreeg winstgevend bloggen onder de knie en trek nu meer dan 50% van mijn klanten via mijn blog. Een uitgever vroeg mij een boek te schrijven over contentmarketing met de blog in de hoofdrol. In hetzelfde jaar werd ik auteur bij Frankwatching. Wat ik in 7 jaren leerde, leer jij in 3 maanden in deze blogtraining. ‘Zo snel? Kan dat?’ Ja, hoor. Juist omdat het eenvoudiger is dan jij nu ervaart. Je moet alleen weten hoe… Ik zie het bij klanten, die ik help met de blog: de omzet verdubbelt, de naamsbekendheid groeit, missies en innovatieve oplossingen vallen op bij partijen die echt wat kunnen betekenen.’
Esther van Vondel
Kun jij de beste klanten aantrekken met je blog? Jazeker.
Ook als je een missie hebt? Of een bijzonder initiatief? En winst niet de eerste prioriteit heeft, maar wel belangrijk is? Ja, juist dan!
Tenzij jij bang bent om boven het maaiveld uit te steken, lukt het jou ook.
Ik leg het je uit.
En samenwerkende partijen. Of zelfs financierders. Of hartveroverende aanhangers, die je missie verspreiden en meedoen.
Je blog geeft jou een stem, die verder reikt dan je marketing. Een uitstekend geschreven verkopende tekst alleen gaat tegenwoordig vaak niet ver genoeg. Mensen willen eerst zeker zijn van hun zaak. En met zuivere marketing informeer en inspireer je minder dan met kennis delen.
Hoe meer zielen, hoe groter je naamsbekendheid.
En het bereik van je blog blijft nu achter. Eigenlijk weet je niet goed hoe jij de juiste mensen bereikt. Gedrag verandert bovendien en social media wijzigen hun regels. Deze halen je bereik nog verder onderuit. Daarom meet en test ik voortdurend. En breng ik vervolgens de best practices over.
Tijdens deze blogtraining help ik je jouw netwerk uit te breiden met waardevolle contacten. En je bereik te vergroten. En gericht te schieten door de behoefte van deze mensen te achterhalen.
Van de veranderende regels houd ik je op de hoogte. Ja, ook nadat je dit traject Winstgevend Bloggen afsluit.
Vraag je af hoe het zou zijn als je blog bijna als vanzelf lezers trekt! En potentiële klanten en...
Google helpt je hiermee... als jouw blog in Googles top 10 staat tenminste.
Jij leert gebruik te maken van Google en je vindbaarheid te vergroten. Eenmaal doorgeklikt naar je blog nodig je lezers uit om meer te doen. Dát is winstgevend bloggen. In deze blogtraining leer je hoe.
Legt elke andere blogtraining de nadruk op schrijftechnieken?
Ik niet.
Je hoeft namelijk niet per se uitstekend te kunnen schrijven om een blog te maken, die aantrekkelijk is. Want zeg nou zelf: ja, een goed geschreven blog staat professioneel. Maar de blog die het meest inspireert, vertelt de meest resonerende boodschap. Ook al is de tekst soms wat krom.
De vaardigheden die je wel nodig hebt zijn kennis overdragen en verhalen vertellen. Deze twee zorgen dat mensen zichzelf herkennen. Zij voelen de erkenning die ze zoeken en identificeren zich met jou en je bedrijf als merk. Geleerde lessen en verhalen maken indruk en worden onthouden namelijk. Ook staat de boodschapper ervan in het geheugen gegrift.
Ja, natuurlijk breng ik je ook schrijfvaardigheden bij. Jij wilt immers wel professioneel voor de dag komen én verkopen en dat snap ik. Schrijfvaardigheden komen dus wel degelijk aan bod.
In dit traject komen mijn 3 vakgebieden bij elkaar: die van copywriter, blogger/content creator en marketeer. En die combinatie geeft jou een voorsprong, omdat je naast een beregoed artikel ook insteekt op werving, zonder dat dat zichtbaar is.
Aan mijn lippen hangen is leuk, maar na een tijdje krijg ik daar een zere mond van. Liever dan zeggen hoe het moet laat ik jou vanaf het begin voelen hoe eenvoudig en effectief bloggen is.
Daarom ga jij direct aan de slag. Alleen zo ervaar jij in zo kort mogelijke tijd hoe het werkt. En zie jij de resultaten van een winstgevende blog.
Jij ervaart hoe het schrijven je steeds gemakkelijker afgaat. Hoe je laaghangend fruit opmerkt en plukt. En hoe jij je resultaten meet en je strategie bijstelt voor steeds betere prestaties.
Het systeem leert jou, hoe ook jij succes en vrijheid ervaart. Immers, hoe gaaf is het als jij bij mensen aan tafel komt, die jouw initiatief verder helpen? Als je elke ochtend binnenstapt in een bruisend kantoor, waar mensen vrolijk bezig zijn met prachtige concepten voor hun opdrachtgevers? Of jouw mensen op de werkvloer en de leverancier meedenken over een nieuwe innovatie?
Prachtig, dat je blog dat allemaal voor elkaar bokst! Eindelijk, verzucht jij.
Ik laat je ook graag zien, hoe jij nog meer bereiken kunt met je blog. Niets is namelijk zo gemakkelijk om te gieten in andere verdienmodellen als jouw blog.
Dus, wat als je het effect van jouw blog verdubbelt? En meer?
Deze training Winstgevend Bloggen is verdeeld over 3 dagdelen op locatie. Deze vormen het skelet van het traject.
* De andere 2 dagdelen bepalen we samen tijdens de training.
Elke groep is maximaal 8 mensen groot. Zo krijg jij de aandacht die je verdient.
Voor de training Winstgevend Bloggen is de investering 1495 euro.
Ede. De precieze locatie volgt.
Dit traject is niet geschikt voor iedereen. Blog jij al een tijdje en ben jij bereid om boven het maaiveld uit te steken? Dan heet ik je van harte welkom bij deze unieke training!
Dus besteed jij liever je tijd aan leuke klanten en wil jij dat je blog eindelijk wat oplevert?
Waar wacht je dan nog op?
06 - 54 94 39 62
Tulpenstraat 105
7004 DH Doetinchem
KvK nr. 56469128
btw-nummer NL193104271B01
Algemene Voorwaarden tekst- en contentmarketingbureau Van Vondel txt
Deze website maakt gebruik van cookies, enkel om algemene, niet-persoonsgebonden statistieken bij te houden. Bekijk ook de privacyverklaring.